«Είναι καλύτερο φυσικά να ξέρει κανείς έστω και πράγματα που δεν έχουν αξία, από το να μην ξέρει τίποτε.»
Σενέκας

Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Οδηγίες για τη συνέντευξη των υποψηφίων Διευθυντών-Αρχίζουν 5 Ιουλίου-ΤΟ ΕΝΤΥΠΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ


ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr

ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΝΤΥΠΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Oδηγίες προς τους Περιφερειακούς Διευθυντές για τη διαδικασία συνεντεύξεων των υποψηφίων Διευθυντών Σχολικών Μονάδων, η οποία ξεκινά την Τρίτη 5 Ιουλίου (σ.σ. από αύριο η κάθε Διεύθυνση θα ανακοινώσει το πρόγραμμα προσέλευσης των υποψηφίων) δίνει το υπ. Παιδείας με εγκύκλιό του την οποία παρουσιάζει κατ αποκλειστικότητ6α το esos.gr.Eιδικότερα, σύμφωνα με τις οδηγίες:



1. Οι Δ/ντές Εκπ/σης θα πρέπει να εκτυπώσουν τις Μελέτες Περίπτωσης και να τοποθετήσουν σε φάκελο τη Μελέτη Περίπτωσης (Περίπτωση, Ενδεικτικές Ερωτήσεις, Ενδεικτικές Απαντήσεις) αυτούσια σε 7 αντίτυπα για το Συμβούλιο και μια σελίδα με εκτύπωση μόνον της Περίπτωσης, η οποία θα δίδεται στον υποψήφιο Δ/ντή την ώρα της συνέντευξης για προετοιμασία του. Οι ενδεικτικές απαντήσεις θα σας αποσταλούν την ημέρα της συνέντευξης.

2. Κατά την προσέλευσή του ο υποψήφιος Δ/ντής επιλέγει ένα φάκελο από το πλήθος των φακέλων που υπάρχουν ενώπιον του Προέδρου του Συμβουλίου Επιλογής. Λαμβάνει από τον Πρόεδρο τη σελίδα με την Περιγραφή της Περίπτωσης και αποσύρεται για να τη μελετήσει.
3. Στο διάστημα αυτό ο Πρόεδρος και τα Μέλη του Συμβουλίου Επιλογής θα αναγνώσουν τη Μελέτη Περίπτωσης, τις Ενδεικτικές Ερωτήσεις και τις Ενδεικτικές Απαντήσεις που στόχο έχουν να διαμορφώσουν πλαίσιο σκέψης και προβληματισμού στα μέλη του Συμβουλίου τα οποία έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν και άλλες ερωτήσεις, πέραν των Ενδεικτικών, πάντα βέβαια μέσα στο πλαίσιο της συγκεκριμένης Μελέτης Περίπτωσης. Με το τέλος της συνέντευξης τα 7 αντίτυπα της Μελέτης Περίπτωσης μαζί με το απόκομμα που δόθηκε στον υποψήφιο Δ/ντή τοποθετούνται στο φάκελο και χρησιμοποιούνται πάλι την επόμενη ημέρα. Για το λόγο αυτό διατηρούνται σε καλή κατάσταση. Μετά την ολοκλήρωση της συνέντευξης κάθε υποψηφίου θα συμπληρώνεται το ΕΝΤΥΠΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (επισυνάπτεται).

Διευκρινίσεις για τη Στελέχωση του ολοήμερου προγράμματος των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr

Διευκρινιστική εγκύκλιο για τη Στελέχωση του ολοήμερου προγράμματος των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων εξέδωσε σήμερα το υπ. Παιδείας. ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΚΑNEΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

Ο προγραμματισμός του υπ. Παιδείας για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων, τη σχολική χρονιά 2011-12


ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr

Εβδομαδιαίες συσκέψεις για τον απαιτούμενο προγραμματισμό με στόχο την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων και την έγκαιρη στελέχωσή τους με το αναγκαίο εκπαιδευτικό προσωπικό, για την επόμενη σχολική χρονιά (2011-12), πραγματοποιούνται και φέτος, όπως και κατά την περσινή χρονιά, υπό το Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας, Βασίλη Κουλαϊδή.





Στο επόμενο χρονικό διάστημα και αφού έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες των μεταθέσεων των εκπαιδευτικών, προγραμματίζονται οι διαδικασίες:
1.για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των φορέων, που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας (Κεντρική Υπηρεσία, Περιφερειακές Διευθύνσεις, Πανεπιστήμια κλπ.),
2.για το διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών, κατά το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Αυγούστου, ώστε να καλυφθεί μέρος των οργανικών κενών, που θα προκύψουν μετά τις συνταξιοδοτήσεις/ παραιτήσεις των εκπαιδευτικών,
3.για την κάλυψη, επίσης, μέρους των λειτουργικών κενών με αποσπάσεις εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο, που θα πραγματοποιηθούν φέτος για πρώτη φορά μετά τους διορισμούς, καθώς είναι απαραίτητο να προηγηθεί η κάλυψη των οργανικών κενών.

Σε ό,τι αφορά στις αποσπάσεις των εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο, οι σχετικές διαδικασίες - όπως ανακοινώθηκε πρόσφατα (15/06/2011) - εγγυώνται, για πρώτη φορά, αντικειμενικότητα στην προσμέτρηση σαφών και έγκυρων κριτηρίων και διαφάνεια στον τρόπο επεξεργασίας των δεδομένων, αφού η λειτουργία των Υπηρεσιακών Συμβουλίων υποστηρίζεται, πλέον, από ένα νέο και σύγχρονο Πληροφοριακό Σύστημα.

Στο πλαίσιο αυτό, έχει σταλεί εγκύκλιος στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με την οποία:
•Η καταχώριση των αιτήσεων των εκπαιδευτικών γίνεται στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα.
•Το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα διενεργεί αυτόματα την αποτίμηση των κριτηρίων κατά τα πρότυπα του συστήματος που εφαρμόζεται για τις μεταθέσεις.
•Η κατάταξη των εκπαιδευτικών σε πίνακες γίνεται με απόλυτα αντικειμενικό τρόπο, με μοναδικό κριτήριο το σύνολο των μορίων που συγκέντρωσαν.
•Τα λειτουργικά κενά προκύπτουν μέσα από την αποτύπωση του εκπαιδευτικού προσωπικού ανά σχολείο και Διεύθυνση Εκπαίδευσης στο αντίστοιχο ηλεκτρονικό σύστημα καταγραφής κενών και πλεονασμάτων.
•Κατηγορίες εκπαιδευτικών με ιδιαίτερες κοινωνικές και οικογενειακές ανάγκες αντιμετωπίζονται, κατά προτεραιότητα, μέσα από αντικειμενικές και διαφανείς διαδικασίες.

Με αυτό τον τρόπο, ανακοίνωσε το υπ.Παιδείας, ικανοποιείται ένα πάγιο και χρόνιο αίτημα των εκπαιδευτικών. Σημειώνεται ότι η προαναφερόμενη εγκύκλιος συντάχθηκε σύμφωνα με το πόρισμα της Επιτροπής, που συγκροτήθηκε για να μελετήσει το σύστημα των αποσπάσεων και των μεταθέσεων, στην οποία συμμετείχαν εκπρόσωποι των συνδικαλιστικών οργανώσεων, που εκπροσωπούν τους εκπαιδευτικούς (Δ.Ο.Ε., Ο.Λ.Μ.Ε.).

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Τα θέματα "μελέτη περίπτωσης" για την επιλογή Διευθυντών Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης

Δελτίο Τύπου
Ανακοίνωση των θεμάτων «Μελέτης Περίπτωσης» για τους υποψηφίους Διευθυντές σχολικών μονάδων

Το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, ανακοινώνει τα θέματα που αφορούν στη «Μελέτη Περίπτωσης», κατά τη διαδικασία της συνέντευξης των υποψηφίων Διευθυντών σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Πρόκειται για δύο αρχεία: ένα για την Πρωτοβάθμια και ένα για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Στη δημοσιότητα δίδεται μόνο η περιγραφή της περίπτωσης, ενώ στα μέλη του Συμβουλίου Επιλογής- συνοδευτικά με την περιγραφή - δίδονται ενδεικτικές ερωτήσεις και ενδεικτικές απαντήσεις, που έχουν στόχο να διαμορφώσουν το πλαίσιο σκέψης και προβληματισμού. Τα μέλη του Συμβουλίου έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν και άλλες ερωτήσεις, πέραν των ενδεικτικών, σχετικές με τη «Μελέτη Περίπτωσης».

Βάσει του Ν. 3848/2010, η καινοτομία αυτή αποσκοπεί στην επιλογή των καλύτερων στελεχών εκπαίδευσης, στο πλαίσιο της αξιοκρατίας και της διαφάνειας που διέπει τη διαδικασία επιλογής, δεδομένου ότι ο Διευθυντής σχολικής μονάδας είναι κομβικής σημασίας στη λειτουργία του Νέου Σχολείου.

ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΔΩ

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Από αύριο οι αιτήσεις των εκπαιδευτικών για αποσπάσεις

Δελτίο Τύπου



Το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο της διαδικασίας διενέργειας των αποσπάσεων σε σχολικές μονάδες κατά το σχολικό έτος 2011-2012, εξέδωσε εγκύκλιο με την οποία καλεί τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, να υποβάλουν αίτηση απόσπασης για το διδακτικό έτος 2011-2012, για τις ακόλουθες περιπτώσεις:http://www.blogger.com/img/blank.gif


α) από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ,
β) σε Μουσικά Γυμνάσια-Λύκεια,
γ) σε Καλλιτεχνικά Γυμνάσια-Λύκεια,
δ) σε Σ.Μ.Ε.Α. και Τμήματα Ένταξης,
ε) σε ΚΕΔΔΥ, στ) σε Διαπολιτισμικά Σχολεία και
ζ ) σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας.

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων ορίζεται από 16-06-2011 μέχρι 30-06-2011.
Η εγκύκλιος και τα σχετικά έγγραφα είναι αναρτημένα εδώ.

Εγκύκλιος για τον προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου για το σχολικό έτος 2011-2012

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr

Εγκύκλιο προς όλα τα Δημοτικά και Νηπιαγωγεία, δημόσια και ιδιωτικά, για τον προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου για το σχολικό έτος 2011-2012, απέστειλε σήμερα το υπ. Παιδείας.
ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Τροποποιείται η προ δεκαημέρου απόφαση για τη διδασκαλία ξένων γλωσσών

Mε απόφαση που υπέγραψε σήμερα η υφ. Παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλου τροποποιείται η προ δεκαημέρου απόφασή της (Φ.12/518/61284/Γ1/27-5-2011 Υπουργική Απόφαση) ως εξής:

1.Στα 6/θέσια και άνω δημοτικά σχολεία, καθώς και στα σχολεία με ΕΑΕΠ, οι μαθητές, οι οποίοι θα φοιτήσουν κατά το σχολικό έτος 2011-2012 στην Στ΄ τάξη του δημοτικού σχολείου, θα διδαχθούν και στην τάξη αυτή, τη δεύτερη ξένη γλώσσα που είχαν διδαχθεί στην Ε΄ τάξη.
2.Στα σχολεία αυτά ορίζεται ελάχιστος αριθμός δεκαπέντε (15) μαθητών για τη δημιουργία τμημάτων διδασκαλίας της δεύτερης ξένης γλώσσας.
3.Σε περιπτώσεις ειδικών λειτουργικών συνθηκών (νησιωτικότητα, ορεινότητα, δυσχέρειες πρόσβασης, κλπ.), μπορούν να λειτουργήσουν τμήματα με ελάχιστο αριθμό δώδεκα (12) μαθητών, με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή.
4.Επισημαίνεται ότι τα ανωτέρω ισχύουν μόνο για τους μαθητές που θα φοιτήσουν το σχολικό έτος 2011 – 2012 στην Στ΄ τάξη του δημοτικού σχολείου.
5.Για την επιλογή της Β΄ ξένης γλώσσας που θα διδάσκεται στο σχολείο, την τελική απόφαση έχει ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης, ο οποίος θα λαμβάνει υπόψη του τις εισηγήσεις των Διευθυντών Διευθύνσεων Π.Ε.
Κατά τα λοιπά, ισχύει η με αριθμ.Φ.12/518/61584/Γ1/27-5-2011 Υπουργική Απόφαση με θέμα: «διδασκαλία ξένης γλώσσας στα δημοτικά σχολεία».

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. Ν. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Τετάρτη 1η Ιούνη 2011

ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. Ν. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Δείτε τα αποτελέσματα των εκλογών: ΕΔΩ

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Η διαδιακασία της συνέντευξης των υποψηφίων Διευθυντών Σχολείων και Σχολικών Συμβούλων

Έχοντας υπόψη:

Τις διατάξεις των παρ. 4 και 5 του άρθρου 13, των άρθρων 14, 16, 19 και της παρ. 1 των άρθρων 20 και 21 του Ν. 3848/2010 (ΦΕΚ 71/19−5−2010 τ.Α΄) «Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού – καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και λοιπές διατάξεις», ποφασίζουμε:

Ορίζουμε τον τρόπο τήρησης των πρακτικών και τη διαδικασία της συνέντευξης των υποψηφίων στελεχών εκπαίδευσης ως εξής:

Άρθρο 1

Κλήση των υποψηφίων σε συνέντευξη Οι υποψήφιοι καλούνται σε συνέντευξη ενώπιον του οικείου συμβουλίου επιλογής από την υπηρεσία που έχει την αρμοδιότητα υποστήριξης του έργου του οικείου συμβουλίου επιλογής.
Οι υποψήφιοι ενημερώνονται με ευθύνη των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και των Διευθύνσεων και Γραφείων Π.Ε. και Δ.Ε.
Οι ημερομηνίες προσέλευσης των υποψηφίων ορίζονται από το οικείο συμβούλιο επιλογής.
Υποψήφιοι, οι οποίοι δηλώνουν κώλυμα προσέλευσης κατά την καθορισμένη γι’ αυτούς ημερομηνία, υποβάλλουν μέσω τηλεομοιοτυπίας (fax) ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e−mail), αίτημα αλλαγής ημερομηνίας προς το οικείο συμβούλιο επιλογής.
Το συμβούλιο εξετάζει την αναγκαιότητα, βάσει της τεκμηρίωσης του αιτήματος του υποψηφίου και σε εξαιρετική περίπτωση, δύναται να ορίζει νέα ημερομηνία προσέλευσης, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας συνεντεύξεων.
Υποψήφιοι, οι οποίοι δεν προσέρχονται στη συνέντευξη αποκλείονται από την επιλογή.

Άρθρο 2
Προετοιμασία και διεξαγωγή της συνέντευξης των υποψηφίων
Η διαδικασία της συνέντευξης περιλαμβάνει τρεις (3) φάσεις:
α) προετοιμασία του υποψηφίου πάνω σε ένα θέμα – μελέτη περίπτωσης.
β) εισήγηση μέλους του συμβουλίου επιλογής.
γ) παρουσίαση του θέματος από τον υποψήφιο – ερωτήσεις συμβουλίου.
Για τη διεξαγωγή της συνέντευξης καταρτίζεται τράπεζα θεμάτων – μελετών περίπτωσης στα οποία προετοιμάζονται οι υποψήφιοι πριν τη διεξαγωγή της συνέντευξης. Για το σκοπό αυτό συγκροτείται ομάδα εργασίας, έργο της οποίας είναι η επιλογή θεμάτων για την κατάρτιση πίνακα θεμάτων και η σφράγιση κάθε θέματος σε ξεχωριστό φάκελο. Ο φάκελος κάθε θέματος−μελέτης περίπτωσης περιέχει δύο υποφακέλους, που προορίζονται ένας για τον υποψήφιο και ένας για το συμβούλιο. Οι φάκελοι φυλάσσονται σε ειδικό χώρο, απ’ όπου κάθε ημέρα συνέντευξης παραλαμβάνονται, κατά τυχαίο τρόπο, από τον πρόεδρο του οικείου συμβουλίου επιλογής προ της εισόδου στην αίθουσα συνεδριάσεων, ισάριθμοι των υποψηφίων φάκελοι.
Ο υποψήφιος, προσέρχεται στην αίθουσα συνεδριάσεων του οικείου συμβουλίου επιλογής και επιλέγει έναν από τους σφραγισμένους φακέλους. Ο γραμματέας ανοίγει το φάκελο ενώπιον του συμβουλίου και του υποψηφίου και παραδίδει έναν υποφάκελο στον υποψήφιο και έναν στον πρόεδρο του συμβουλίου. Ο υποψήφιος αποχωρεί σε ειδικό χώρο, προκειμένου να προετοιμαστεί επί του θέματος−μελέτης περίπτωσης που επέλεξε.
Στην αίθουσα συνεδριάσεων του συμβουλίου, ανοίγεται ο υποφάκελος και κάθε μέλος παραλαμβάνει αντίγραφο του θέματος. Το μέλος του συμβουλίου που είχε αναλάβει τη μελέτη του φακέλου του υποψηφίου, παρουσιάζει την εισήγησή του για τον υποψήφιο.
Μετά το πέρας του χρόνου που το συμβούλιο επιλογής ορίζει για την προετοιμασία του υποψηφίου, ο υποψήφιος προσέρχεται στην αίθουσα και παρουσιάζει την περίπτωση που μελέτησε εντός χρόνου, τον οποίο ορίζει το συμβούλιο επιλογής.
Στη συνέχεια, μέλη του Συμβουλίου υποβάλλουν ερωτήσεις, με σκοπό να μορφώσουν γνώμη για την προσωπικότητα, την ικανότητα και την καταλληλότητα του υποψηφίου για την άσκηση των καθηκόντων της θέσης για την οποία κρίνεται.
Τέλος, ο πρόεδρος ανακοινώνει την κρίση του συμβουλίου επί των γραπτών αντιρρήσεων, που τυχόν είχε υποβάλει ο υποψήφιος, μετά την κοινοποίηση σ’ αυτόν των αξιολογικών μονάδων, τις οποίες είχε συγεντρώσει κατά μοριοδοτούμενο κριτήριο και συνολικά.

Άρθρο 3
Μαγνητοφώνηση της συνέντευξης
Στην αίθουσα συνεδριάσεων του συμβουλίου εγκαθίσταται ψηφιακός εξοπλισμός μαγνητοφώνησης (μικρόφωνα − καταγραφικά) από την εταιρία που έχει αναλάβει τη μαγνητοφώνηση της διαδικασίας της συνέντευξης..
Με την προσέλευση του υποψηφίου στην αίθουσα συνεδριάσεων του οικείου συμβουλίου επιλογής για την παρουσίαση της περίπτωσης που μελέτησε και την προσφώνηση του ονόματός του, τίθεται σε λειτουργία το σύστημα μαγνητοφώνησης.
Η λειτουργία του συστήματος διαρκεί καθόσον ο υποψήφιος βρίσκεται στην αίθουσα και διακόπτεται με το πέρας της συνέντευξης και πριν την αποχώρηση του υποψηφίου.
Το προϊόν μαγνητοφώνησης παραδίδεται ως ηχητικό αρχείο από την προαναφερόμενη εταιρία στον πρόεδρο του οικείου συμβουλίου επιλογής.

Άρθρο 4
Μοριοδότηση της συνέντευξης
Η βαθμολογία κάθε μέλους του συμβουλίου αποτυπώνεται σε ξεχωριστό έντυπο αξιολόγησης για κάθε υποψήφιο, στο οποίο καταγράφονται οι μονάδες βαθμολόγησής του με τη σχετική αιτιολόγηση.
Τελικές αξιολογικές μονάδες κάθε υποψηφίου για την κατηγορία «Προσωπικότητα – γενική συγκρότηση» είναι ο μέσος όρος των μονάδων της βαθμολογίας των παρόντων μελών του συμβουλίου.
Ο μέσος όρος στρογγυλοποιείται στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο.
Τα έντυπα αξιολόγησης συγκεντρώνονται από τον πρόεδρο του συμβουλίου κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης και φυλάσσονται σε φάκελο, ο οποίος μονογράφεται από τον πρόεδρο και τα μέλη του συμβουλίου.

Άρθρο 5
Τήρηση των πρακτικών της συνέντευξης
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης ο γραμματέας του συμβουλίου έχει την ευθύνη της τήρησης των πρακτικών της διαδικασίας, τα οποία περιλαμβάνουν την προσέλευση των υποψηφίων με τη σειρά και την ώρα που έχουν κληθεί, τα έντυπα με την αιτιολογημένη βαθμολογία των μελών και, τέλος, τη λήξη των εργασιών.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Μαρούσι, 14 Ιουλίου 2010

Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΑΝΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ