«Είναι καλύτερο φυσικά να ξέρει κανείς έστω και πράγματα που δεν έχουν αξία, από το να μην ξέρει τίποτε.»
Σενέκας

Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Υπουργείο Παιδείας: Διευκρινίσεις σχετικά με την άσκηση καθηκόντων Προϊσταμένων Γραφείων Εκπαίδευσης

Μαρούσι , 25 / 07 / 2011
Αρ. Πρωτ. Βαθμός Προτερ.
83840β / Δ2


ΘΕΜΑ : «Διευκρινίσεις σχετικά με την άσκηση καθηκόντων Προϊσταμένων Γραφείων Εκπαίδευσης»


Σε συνέχεια της με αρ. πρ. 83840α /Δ2/22/07/2011 εγκυκλίου, η οποία σκοπό είχε τη διασφάλιση της ομαλής διεκπεραίωσης των θεμάτων που αφορούν στη μισθοδοσία του προσωπικού, σας γνωρίζουμε ότι:

1. Το προαναφερόμενο έγγραφο σε καμιά περίπτωση δεν αναιρεί την ειλημμένη απόφαση περί κατάργησης των Γραφείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Φυσικής Αγωγής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, για την οποία προωθείται νομοθετική ρύθμιση.

2. Οι Διευθυντές Εκπαίδευσης καλούνται να αναλάβουν ως πιστοποιημένοι εκκαθαριστές και τη μισθοδοσία όλων όσοι μέχρι σήμερα μισθοδοτούνται από τα Γραφεία Εκπαίδευσης της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και να προβούν στις απαραίτητες διοικητικές πράξεις και ενέργειες, ώστε να ολοκληρωθεί έγκαιρα σε συνεργασία με τους Προϊσταμένους Γραφείων (έως 12/08/11) η εκκαθάριση της μισθοδοσίας του προσωπικού για το μήνα Σεπτέμβριο 2011.

3. Οι υπηρετούντες Προϊστάμενοι των Γραφείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Φυσικής Αγωγής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, οι οποίοι επιθυμούν να τοποθετηθούν ως διευθυντές σχολικών μονάδων, θα πρέπει μετά την επικύρωση των πινάκων από τους Περιφερειακούς Διευθυντές να υποβάλουν αίτηση απαλλαγής στο οικείο ΑΠΥΣΠΕ/ΑΠΥΣΔΕ εντός πέντε ημερών. Μετά την απαλλαγή τους και εντός 5 ημερών οφείλουν να αναλάβουν τα νέα τους καθήκοντα.




Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ





ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΟΥΛΑΪΔΗΣ

Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

ΝΕΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ Σ.Μ. ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ

Σύμφωνα με νέα εγκύκλιο που εξέδωσε ο Γενικός Γραμματέας του Υπ. Παιδείας Β. Κουλαιδής:

ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ

ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ Σ.Μ. ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ

Κατατέθηκε για ψήφιση στη Βουλή η τροπολογία που αναφέρεται στην επιλογή υποψηφίων Διευθυντών όλων των τύπων Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Σχολικών Συμβούλων και στην προφορική εξέταση στην ξένη γλώσσα.

«Ρυθμίσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» η οποία αναφέρεται στην επιλογή υποψηφίων Διευθυντών όλων των τύπων Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Σχολικών Συμβούλων και στην προφορική εξέταση στην ξένη γλώσσα , η οποία αναμένεται να ψηφιστεί την ερχόμενη εβδομάδα.

Η τροπολογία όπως κατατέθηκε στη Βουλή

Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΨΕΥΔΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ, ΠΛΑΣΤΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΤΥΧΙΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ

Σε «εξονυχιστικούς» ελέγχους των πτυχίων, δηλώσεων και πιστοποιητικών των υποψηφίων Διευθυντών Σχολείων και Σχολικών Συμβούλων έχουν προχωρήσει- κατ εντολήν της υπουργού Α. Διαμαντοπούλου -οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς και τη Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής .
Από τους μέχρι τώρα ελέγχους , οι οποίοι συνεχίζονται, προέκυψαν στοιχεία ψευδών δηλώσεων ή πλαστών πιστοποιητικών, που αφορούν στην αντικειμενική μοριοδότηση προσόντων των υποψηφίων εκπαιδευτικών.
Σύμφωνα με πληροφορίες μας, εμφανίζονται στοιχεία που δημιουργούν πολλά ερωτηματικά και προβληματισμούς.
Πιο συγκεκριμένα :


1 Εμφανίζεται εκπαιδευτικός να υπηρετεί σε θέση Διευθυντή σε σχολείο που ιδρύθηκε το 2005 ενώ η λειτουργία του ξεκίνησε ένα χρόνο αργότερα (2006),
2 Δηλώνει εκπαιδευτικός ότι θα προσκομίσει πιστοποιητικά σχετικά με τις νέες τεχνολογίες και τη ξένη γλώσσα και δε τα έχει καταθέσει ακόμη και μέχρι σήμερα
3 Το ίδιο πρόσωπο, υποψήφιος, εμφανίζει διαφορετικά προσόντα στην αίτησή του για Σχολικός Σύμβουλος από αυτά που έχει στην αίτησή του για Διευθυντής Σχολικής Μονάδας
4 Σε άλλη περίπτωση, υποψήφιος απαιτεί τη μοριοδότηση πτυχίου ξένης γλώσσας το οποίο είναι αμφίβολο αν είναι αναγνωρισμένο επειδή έγινε δεκτό στις προηγούμενες κρίσεις του 2007.
5 Διαπιστώθηκε επίσης περίπτωση κατά την οποία εντελώς παρανόμως, παρατύπως και καταχρηστικώς, εκπαιδευτικός που υπηρετούσε στην Ιδιωτική Εκπαίδευση επελέγη ως Σχολική Σύμβουλος στις προηγούμενες κρίσεις του 2007. Φυσικά, και αποκλείστηκε από τον πρόσφατο πίνακα επιλογής Σχολικών Συμβούλων.
6 Μέχρι και στη πλαστογράφηση πτυχίων και βεβαιώσεων κατέφυγε άλλος εκπαιδευτικός προκειμένου να διεκδικήσει θέση Διευθυντή ή Σχολικού Συμβούλου.
Η διαδικασία ελέγχου συνεχίζεται και απαιτεί χρόνο αφού αποστέλλονται σχετικές επιστολές σε Πανεπιστήμια και άλλα ιδρύματα προκειμένου να διαπιστωθεί η γνησιότητα και η ακρίβεια των υποβαλλόμενων δικαιολογητικών…….
Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Η κ. Διαμαντοπούλου ζήτησε να κινηθούν άμεσα οι διαδικασίες των πειθαρχικών διώξεων των εκπαιδευτικών που επιχειρήσαν να εξαπατήσουν το υπουργείο Παιδείας για να γίνουν Διευθυντές ή Σχολικοί Σύμβουλοι. Παράλληλα η υπ. Παιδείας έδωσε εντολή να σταλούν όλες οι υποθέσεις στον εισαγγελέα προκειμένου να κινηθεί η ποινική διαδικασία.

Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ...

Ανώνυμος είπε...

1. Δεν παίρνει κανείς μαζί του κινητό τηλέφωνο, σημειώσεις, τσάντες κλπ. Τα αφήνει στην αίθουσα του ΠΥΣΠΕ.

2. Να είστε χαλαροί και όχι αγχωμένοι. Ποιο πολύ μετράει το αν η απάντησή σου είναι συγκροτημένη και όχι αν είναι η μία και μοναδική σωστή (που για τα περισσότερα θέματα δεν υπάρχει). Αυτονόητο είναι ότι το πλαίσιο της απάντησης είναι συγκεκριμένο.

3. Συνήθως η μελέτη περίπτωσης περιγράφει απλώς μια κατάσταση, χωρίς ερώτηση. Αυτό γράφει το θέμα που παίρνεις. Όταν επιστρέψεις, μετά το 5λεπτο-10λεπτο, αφού σου διαβάσουν το θέμα σου κάνουν μια ερώτηση που δεν υπήρχε στην εκφώνηση. π.χ. "Ποιες συνέπειες έχει αυτό στην εκπαιδευτική διαδικασία;"

4. Μετά την απάντησή σου ακολουθεί άλλη ερώτηση από άλλο μέλος του συμβουλίου, η οποία είναι συνήθως παγίδα και θέλει εύστροφη απάντηση. π.χ. αν πεις ότι ένας άριστος μαθητής θα το κατανοήσει, θα σε ρωτήσει: "Δηλαδή αυτή η παρέμβαση μπορεί να γίνει μόνο στους καλούς μαθητές; Οι υπόλοιποι δεν μπορούν να το κατανοήσουν;". Χρειάζεται ετοιμότητα για άμεση (και σωστή) απάντηση.

5. Δώστε σημασία στη γενική σας εικόνα. Να είστε χαλαροί, άνετοι, να αποπνέετε σιγουριά και αυτοπεποίθηση για τις απόψεις σας.

6. Προσέξτε και την εμφάνισή σας! Ούτε κουστουμάκι και γραβατούλα ούτε σαγιονάρα.

7 Ιουλίου 2011 11:04 μ.μ.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ

Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΠΥΣΠΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ (Π.Υ.Σ.Π.Ε.) ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ




Αριθ. Πρωτ.: 245
Ιωάννινα, 6-7-2011


ΘΕΜΑ: «Κοινοποίηση αλφαβητικού αξιολογικού πίνακα
υποψήφιων Διευθυντών Σχολικών Μονάδων της
Διεύθυνσης Π.Ε. Νομού Ιωαννίνων»


Σας κοινοποιούμε αλφαβητικό αξιολογικό πίνακα των υποψήφιων Διευθυντών των Σχολικών Μονάδων της Διεύθυνσης Π.Ε. Νομού Ιωαννίνων, όπως καταρτίστηκε με τη με αρ. 19/5-7-2011 πράξη του συμβουλίου επιλογής Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Ν. Ιωαννίνων.
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να παραλάβουν από το ΠΥΣΠΕ Ν. Ιωαννίνων ενημερωτικό σημείωμα με την αποτίμηση των μοριοδοτούμενων κριτηρίων έχοντας δικαίωμα υποβολής ένστασης, εντός πέντε (5) ημερών, από Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011 μέχρι και τη Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011 και ώρα 14:30, στο ΠΥΣΠΕ Ν. Ιωαννίνων. Η ένσταση μπορεί να αποσταλεί και με fax στην υπηρεσία μας, στον αριθμό 2651036860.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
του συμβουλίου επιλογής


ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΓΓΕΛΗΣ

ΠΙΝΑΚΑΣ