«Είναι καλύτερο φυσικά να ξέρει κανείς έστω και πράγματα που δεν έχουν αξία, από το να μην ξέρει τίποτε.»
Σενέκας

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Απάντηση δασκάλας σε Σχολική Σύμβουλο με αφορμή το αίτημα που τέθηκε σε εκπαιδευτικούς για την καταγραφή επιμορφωτικών αναγκών...

Αξιότιμη κυρία ****** (Σχολική Σύμβουλος),

Ονομάζομαι Κ***** Μ******, εργάζομαι στο δημοτικό σχολείου του ***** και διδάσκω στα δύο τμήματα της πέμπτης δημοτικού με το σύστημα της ετεροδιδασκαλίας. Από τα τέσσερα χρόνια που υπηρετώ στην Κρήτη τυχαίνει τα τρία να βρίσκομαι εντός της περιφέρειάς σας, όχι συμπτωματικά καθώς τυγχάνετε της μεγάλης εκτίμησής μου παρακολουθώντας το αξιόλογο και ουσιαστικό έργο σας. Μου ζητήσατε να συμπληρώσω μία φόρμα με τις επιθυμίες μου όσον αφορά τα γνωστικά πεδία στα οποία θα ήθελα να επιμορφωθώ. Με αφορμή αυτήν την αίτηση για τις επιμορφωτικές μου ανάγκες παίρνω την ευκαιρία να σας εκθέσω μερικές από τις σκέψεις μου. Τόσα χρόνια, είμαι βέβαιη, πως έχετε ακούσει μερικές εκατοντάδες ιστορίες μαθητών, θα ήθελα όμως στις επόμενες σειρές να αναγνώσετε και τη δική μου ιστορία. Γνωρίζω πως δε σας αφορά ουσιαστικά, θα σας βοηθήσει όμως να κατανοήσετε πως αισθάνομαι αυτήν την στιγμή όσον αφορά τις επιμορφωτικές μου αυτές ανάγκες.
Πριν από τέσσερα χρόνια, όπως σας προανέφερα, προσγειώθηκα με ένα αεροπλάνο που ξεκινούσε από τη Θεσσαλονίκη........συνέχεια εδώ

πηγή:http://gmakrakis.blogspot.com/2012/01/blog-post_30.html

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Διακίνηση βιβλίων, περιοδικών και πάσης φύσεως υλικού στα σχολεία

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:

Σύμφωνα με τη Διεύθυνση Σπουδών Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του υπ. Παιδείας:


Α. Εντός του χώρου των σχολείων δεν επιτρέπεται η διάθεση, η δωρεάν διανομή, η διακίνηση ή η πώληση πάσης φύσεως υλικού (εντύπου και μη), που κρίνεται ως διαφημιστικό, προσηλυτιστικό, προπαγανδιστικό ή στρεφόμενο κατά συγκεκριμένων ομάδων του πληθυσμού. Ως χώρος του Σχολείου εννοείται όχι μόνο αυτός του κτηρίου, αλλά και του προαυλίου και των εισόδων αυτού.


Β. Δεν είναι θεμιτές, υποδείξεις προς τους μαθητές να προμηθευτούν συγκεκριμένο προϊόν, ή να απευθυνθούν για την αγορά κάποιου σχολικού είδους σε συγκεκριμένο προμηθευτή, δεδομένου ότι με τις κατευθυνόμενες αγορές παρακωλύεται η λειτουργία του ανταγωνισμού, κατά παρέκκλιση των διατάξεων του Ν.703/1971 «περί προστασίας του ελεύθερου ανταγωνισμού» και καταστρατηγούνται δικαιώματα των καταναλωτών, για τα οικονομικά συμφέροντα των οποίων η πολιτεία οφείλει να μεριμνά, σύμφωνα με το Ν. 2251/1994 «περί προστασίας των καταναλωτών».

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Τέρμα η εξέλιξη για τους καθηγητές και δασκάλους που δεν συμμετέχουν στην αξιολόγηση

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:

Φέτος η αξιολόγηση θα εφαρμοστεί υποχρεωτικά, γιατί όσοι καθηγητές και δάσκαλοι δεν συμμετέχουν δεν θα μπορούν να έχουν καμία εξέλιξη, ανακοίνωσε σήμερα η υπ. Παιδείας, μιλώντας στην εκδήλωση «για την Ελλάδα τώρα».

«34 χρόνια δεν έχει αξιολογηθεί δάσκαλος και καθηγητής σε αυτή τη χώρα, είπε η υπ. Παιδείας και πρόσθεσε:

«Ξεκινήσαμε μόλις ανέλαβα την αξιολόγηση. Ξεκινήσαμε την αξιολόγηση στα σχολεία, έτσι γίνεται σε όλο τον κόσμο. Πρώτα η αξιολόγηση του σχολείου και μετά η αξιολόγηση του δασκάλου. Είπα τον πρώτο χρόνο εθελοντικά, τον δεύτερο υποχρεωτικά. Δήλωσαν μερικές χιλιάδες σχολεία μέσα σε μια βδομάδα. Μπήκαν μέσα στα σχολεία με ξύλα, με ρόπαλα, χτύπησαν καθηγητές, έβαλαν μέχρι και φωτιές. Τα χιλιάδες σχολεία μέσα σε μια βδομάδα έγιναν 500. Δεν υπήρξε μια ανακοίνωση κόμματος, μια διαμαρτυρία από την τοπική κοινωνία».
«Όλοι θέλουμε την αξιολόγηση, με όποιον μιλήσετε στην ελληνική κοινωνία, με όποιον καθηγητή μιλήσετε, με όποιον δάσκαλο μιλήσετε λέει δεν γίνεται να μην αξιολογούμε πλέον» σημείωσε η υπουργός και υπογράμμισε: «Θα εφαρμοστεί ο νόμος όχι βάζοντας αστυνομικούς και πυροβολώντας τα σχολεία. Όλα τα πράγματα εξελίσσονται και αυτή είναι η τέχνη της πολιτικής. Να κάνεις τη μεγάλη τομή, να πείθεις, να βρίσκεις συμμάχους, να υλοποιείς αυτό που χρειάζεται χωρίς να δημιουργείς βίαιες αντιπαραθέσεις χωρίς όρια. Φέτος θα εφαρμοστεί υποχρεωτικά, γιατί όσοι καθηγητές και δάσκαλοι δεν συμμετέχουν δεν θα μπορούν να έχουν καμία εξέλιξη. Όλα λύνονται και όλα ωριμάζουν και όλα αλλάζουν όταν υπάρχει η πρώτη βασική τομή».

Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Ενημερωτική συνάντηση για τη χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και survey

Ενημερωτική συνάντηση για τη χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και survey για τους Δ/ντές – Προϊστάμενους Δημοτικών Σχολείων – Προϊστάμενες Νηπιαγωγείων ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Ένα (1) ευρώ για τα τέλη κυκλοφορίας κατέθεσαν δύο εκπαιδευτικοί στη ΔΟΥ Αγρινίου

Ένα (1) ευρώ κατέθεσαν για τα τέλη κυκλοφορίας του 2012 δυο εκπαιδευτικοί στη ΔΟΥ Αγρινίου.
Τα τέλη κυκλοφορίας δεν είναι φόρος αλλά ανταποδοτική χρήση υπηρεσιών κάτι που ρυθμίζεται κάθε φορά από την εξουσία ανάλογα με τις υπηρεσίες που μας παρέχουν.
Δεν προβλέπονται πρόστιμα για την περίπτωση διότι δεν αρνούμαστε τη χρήση έστω των κακών δρόμων, διαφωνούμε όμως στο ύψος της αξίας των προσφερόμενων υπηρεσιών του κράτους και την οριζόντια εφαρμογή του. Ούτε μπορεί να μας βάλει πρόστιμο η Δ.Ο.Υ. ότι δεν καταβάλαμε εμπρόθεσμα τα τέλη! Ας προχωρήσει σε νέα πράξη αλλά πρέπει να απαντήσει στους νόμιμους λόγους που προβάλουμε στο γραμμάτιο πληρωμής που καταθέτουμε.
Περισσότερα.............

Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Πανελλήνια Επιστημονική Ενωση Διευθυντών Σχολικών Μονάδων: Απόδοση του βαθμού Α΄

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Κομοτηνής 14
11526 Αθήνα
Email:
panenosi@gmail.com
Δ/νση Ιστοσελίδας:
https://sites.google.com/site/panenosid/home


Αθήνα 18 Ιανουαρίου 2012
Αρ. Πρωτ.: 1


ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΚΟΙΝ: Μέσα Ενημέρωσης
Σχολικές Μονάδες Π.Ε.

Δελτίο Τύπου
Με κατάθεση τροπολογίας στο σχέδιο νόμου «Επείγουσες ρυθμίσεις που αφορούν την εφαρμογή του μεσοπρόθεσμου πλαισίου δημοσιονομικής πολιτικής 2012-2015», απονέμεται και ορθώς ο βαθμός Α΄ σε όλους τους Σχολικούς Συμβούλους. Λαμβάνοντας υπόψη ότι ο βαθμός Α΄ έχει ήδη απονεμηθεί στους Περιφερειακούς Διευθυντές και τους Διευθυντές Εκπαίδευσης, τα μόνα Στελέχη της Εκπαίδευσης τα οποία δεν θα έχουν το βαθμό Α΄, είναι οι Διευθυντές Σχολικών Μονάδων.

Oι Διευθυντές Σχολικών Μονάδων στο σύγχρονο σχολείο είναι επιφορτισμένοι με έναν πολλαπλό και πολυεπίπεδο ρόλο. Είναι συγχρόνως διοικητικοί αλλά και επιστημονικοί-παιδαγωγικοί προϊστάμενοι. Είναι Στελέχη διοίκησης αυτοτελών οργανικών μονάδων επιπέδου Δ/νσης, αφού έχουν ευρύτητα αρμοδιοτήτων και έχουν να διαχειριστούν εκπαιδευτικούς, μαθητές, γονείς, συντήρηση διδακτηρίου κλπ.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης καλεί την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, να αποδώσει το βαθμό Α΄ στους Διευθυντές Σχολικών Μονάδων για το χρόνο άσκησης της θητείας τους, περιβάλλοντάς τους έτσι με το κύρος που αρμόζει και στηρίζοντας έμπρακτα το διοικητικό, αλλά και επιστημονικό ρόλο που ασκούν.
Το Διοικητικό Συμβούλιο

Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

Διευκρινίσεις σχετικά με την υπηρεσιακή κατάσταση των σχολικών συμβούλων

Διευκρινίσεις σχετικά με την υπηρεσιακή κατάσταση των σχολικών συμβούλων εξέδωσε σήμερα το υπ. Παιδείας. ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
ΠΗΓΗ:www.esos.gr

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

Πειθαρχικό Δίκαιο των Δ.Υ.: Ολόκληρο το σχέδιο νόμου, όπως κατατέθηκε στη Βουλή

Δείτε εδώ το σχέδιο νόμου (για τους εκπαιδευτικούς σελ. 98 έως 104)

και εδώ την αιτιολογική έκθεση

Πηγή: http://www.gdimitrakopoulos.gr/

Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Το σοκ

Γρηγόρης Νικολόπουλος

nikolopoulos@reporter.gr

Ίσως να είναι δύσκολο σε πολλούς απο εμάς να το δεχθούμε, ίσως μας φοβίζει η αλλαγή, αλλά η αλήθεια είναι οτι πλέον πρέπει να πάρουμε «διαζύγιο» απο τους πολιτικούς μας. Και δεν αναφέρομαι στα δυο μεγάλα κόμματα μόνο, αλλά σε όλα τα κόμματα και όλους τους πολιτικούς μας. Διότι πλέον ζούμε σε χωριστούς κόσμους. Τα πολιτικά κόμματα ζούν σε ένα κόσμο και εμείς σε έναν άλλο.

Δείτε για πράδειγμα τη χρηματοδότηση των κομμάτων απο τον προυπολογισμό του 2011. Πήραν 6 εκατομμύρια ευρώ περισσότερο απο το 2010. Όλα τα κόμματα. Όχι μόνο τα δυο μεγάλα. Δείτε επίσης την τιτάνια προσπάθεια των πολιτικών να διατηρήσουν το δημόσιο μεγάλο, τους μισθούς τους υψηλότατους, τα προνόμια τους άθικτα.

Όλοι αυτοί, πέραν του θεάτρου που παίζουν στη Βουλή και τα τηλεοπτικά κανάλια, έναν κοινό στόχο έχουν: Την συνδιαχείριση (κατανεμημένη ανάλογα με την πολιτική τους δύναμη) της εξουσίας και τη νομή του δημοσίου χρήματος. Προκειμένου να πετύχουν αυτόν τον στόχο, επιτίθενται στους πολίτες μειώνοντας τα εισοδήματα, φορολογώντς τα πάντα, καταστρέφοντας την οικονομία εκ θεμελίων.

συνέχεια........


Αδιαφορία και λάθη στη συντήρηση των σχολείων

Του Αποστολου Λακασα

Αγνωστη λέξη είναι για τους περισσότερους δήμους της χώρας η συντήρηση των σχολείων, παρότι κονδύλια -έστω πενιχρά- δίνονται. Με ποιο τρόπο κατανέμονται αυτά; Με βάση τα στοιχεία του 2008, έστω κι αν έκτοτε ο σχολικός χάρτης της χώρας έχει αλλάξει, έστω κι αν η Ελληνική Στατιστική Υπηρεσία (ΕΛΣΤΑΤ) διαθέτει στοιχεία μέχρι και το σχολικό έτος 2010-2011 και ενώ το τρέχον σχολικό έτος λειτουργούν περί τις 1.000 λιγότερες σχολικές μονάδες λόγω συγχωνεύσεων.

Ειδικότερα, 1.724 ευρώ κατά μέσο όρο ανά σχολείο ή 17,6 ευρώ ανά μαθητή δίνει το ελληνικό κράτος ετησίως για τη συντήρηση των σχολείων και τις αναγκαίες επισκευές. Συνολικά, για το 2011 δόθηκαν 24.800.000 ευρώ. Με βάση τελευταία απόφαση (από 27/12/2011), η οποία υπογράφεται από τον υφυπουργό Εσωτερικών κ. Πάρι Κουκουλόπουλο, εγκρίθηκε προς τους ΟΤΑ της χώρας η κατανομή πιστώσεων ύψους 10.794.900 ευρώ για την επισκευή και τη συντήρηση σχολικών κτιρίων. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η ίδια η απόφαση επισημαίνει ότι η κατανομή έγινε με κριτήρια τον αριθμό των τμημάτων των σχολικών κτιρίων κατά 30% και των μαθητών κατά 70%, σύμφωνα με στοιχεία σχολικού έτους 2007-2008 της ΕΛΣΤΑΤ. Βέβαια, η Αρχή διαθέτει στοιχεία μέχρι το σχολικό έτος 2010-2011. Το σχολικό έτος 2007-08 η χώρα διέθετε 14.594 σχολικές μονάδες ενώ το 2010-11 ο αριθμός μειώθηκε στις 14.379 μονάδες. Την ίδια στιγμή, όμως, ο μαθητικός πληθυσμός αυξήθηκε από 1.384.756 το 2007-08 σε 1.401.994 το 2010-11. Πού καταγράφεται η μεγαλύτερη μείωση σχολείων, πού η μεγαλύτερη αύξηση μαθητών; Υπάρχουν περιοχές που ο αριθμός των σχολείων αυξήθηκε; Υπάρχουν άλλες που ο αριθμός των μαθητών μειώθηκε; Οι απαντήσεις είναι κρίσιμες, καθώς η εικόνα διαφοροποιείται ανά εκπαιδευτική βαθμίδα και περιοχή. Συγκεκριμένα, από τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, τα οποία επεξεργάστηκε ο εκπαιδευτικός-ερευνητής κ. Στράτος Στρατηγάκης, προκύπτουν τα ακόλουθα για τις σχολικές χρονιές 2007-08 και 2010-11:

- Ο αριθμός των νηπιαγωγείων μειώθηκε πολύ λίγο (από 5.661 σε 5.618), όμως ο αριθμός των μαθητών αυξήθηκε από 143.193 σε 153.205.

- Σημαντική μείωση παρουσιάζει ο αριθμός των δημοτικών σχολείων από 5.221 σε 5.008. Ομως, ο αριθμός των μαθητών που φοίτησαν σε δημοτικά σχολεία το 2010-11 ήταν 590.941, αυξημένος από τους 589.152 μαθητές του 2007-08.

- Στα γυμνάσια, ο αριθμός των σχολικών μονάδων αυξήθηκε (από 1.858 σε 1.872), σε αντίθεση με εκείνο των μαθητών που μειώθηκε (από 323.638 το 2007-08 σε 313.649 το 2010-11).

- Στα Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια και Σχολές υπάρχει αύξηση τόσο του αριθμού των σχολικών μονάδων (από 1.854 σε 1.881) όσο και των μαθητών (από 328.773 σε 344.199) ανάμεσα στις δύο σχολικές χρονιές.

Νέες συνθήκες

Και δεν είναι μόνο τα παραπάνω στοιχεία που καταδεικνύουν τον στρεβλό τρόπο κατανομής των κονδυλίων, καθώς με τις συγχωνεύσεις και τις καταργήσεις σχολικών μονάδων έχουμε φέτος 1.000 λιγότερα σχολεία. «Οι συγχωνεύσεις έγιναν για να μειωθεί το λειτουργικό κόστος και η συντήρηση των επιπλέον σχολείων, όμως στην κατανομή των πόρων δεν παίρνουμε υπόψη μας τις νέες συνθήκες», παρατηρεί ο κ. Στρατηγάκης.

Ευρύτερα, η συντήρηση των σχολείων δεν θεωρείται άμεσης προτεραιότητας. «Στα σχολεία οι σοβάδες πέφτουν, τα κάγκελα σκουριάζουν, οι τουαλέτες υπολειτουργούν, τα υδραυλικά θέλουν συντήρηση για να λειτουργούν σωστά. Η αδιαφορία για τα προβλήματα επιταχύνει τη φθορά με αποτέλεσμα τα κτίρια να «καταρρέουν», ενώ όταν η συντήρηση δεν γίνεται εγκαίρως τότε η ζημιά μεγαλώνει και το κόστος της αποκατάστασης της ζημιάς πολλαπλασιάζεται», συμπληρώνει ο εκπαιδευτικός. Εκτός όμως από την αδιαφορία του κράτους, και οι πολίτες δεν έχουμε μάθει να νοιαζόμαστε για τη δημόσια περιουσία, ελάχιστοι να αντιδρούν όταν βλέπουν η δημόσια περιουσία να καταστρέφεται...

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ



Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε για τον Εθνικό Οργανισμό Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (Ε.Ο.Π.Υ.Υ.). Ενημερωτικό σημείωμα από το Γ. Δημητρακόπουλο

Από 1ης Ιανουαρίου «εισέβαλε» στη ζωή μας ο νέος ασφαλιστικός Οργανισμός (Ε.Ο.Π.Υ.Υ.), με τον οποίο συρρικνώνονται περαιτέρω οι παροχές ιατροφαρμακευτικής και νοσοκομειακής περίθαλψης. Παρά το γεγονός ότι η θέση σε ισχύ του νέου Οργανισμού είχε προγραμματιστεί από τις αρχές Νοεμβρίου, δεν υπήρξε πλατιά ενημέρωση των ασφαλισμένων ούτε από την πλευρά της Πολιτείας ούτε από τα συνδικαλιστικά μας όργανα (ΔΟΕ, ΑΔΕΔΥ). Με το παρόν (πατήστε εδώ) δεκασέλιδο σημείωμα – και για διευκόλυνση των συναδέλφων - επιχειρούμε να κωδικοποιήσουμε τις ισχύουσες διατάξεις μέσα από τις παρακάτω ενότητες:

(πατήστε εδώ για τη λίστα των συμβεβλημένων ιατρών)

  1. Τι είναι ο Ε.Ο.Π.Υ.Υ.
  2. Ποιοι υπάγονται στον Ε.Ο.Π.Υ.Υ.
  3. Ποιοι παρέχουν ιατρική περίθαλψη
  4. Προληπτική ιατρική
  5. Δομές που παρέχεται η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας
  6. Παρακλινικές εξετάσεις
  7. Φαρμακευτική περίθαλψη
  8. Αναλώσιμο υγειονομικό υλικό
  9. Νοσοκομειακή περίθαλψη
  10. Οδοντιατρική περίθαλψη
  11. Εξωσωματική γονιμοποίηση
  12. Μαιευτική περίθαλψη
  13. Οπτικά – Γυαλιά οράσεως
  14. Φυσικοθεραπείες – λογοθεραπείες – εργοθεραπείες − ψυχοθεραπείες
  15. Ειδική Αγωγή
  16. Αναγνώριση δαπανών - Παραγραφή

ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ η υποχρεωτική τριετία των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών.

Αθήνα 11-1-2012

d.mpratis@gmail.com
http://www.mpratis.gr
τηλ. 6974750402 – 2103312790
2103442884
fax: 2103246893

Με τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή καταργείται η υποχρεωτική τριετία των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών.
Δικαίωμα μετάθεσης σε όσους διορίστηκαν το 2010.

Συναδέλφισσες , συνάδελφοι

Με τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή, στο πολυνομοσχέδιο Βενιζέλου που ψηφίζεται αυτές τις μέρες, καταργείται η τριετής υποχρεωτική παραμονή των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών στην περιοχή του πρώτου διορισμού και γίνεται διετής. Ταυτόχρονα δίνεται το δικαίωμα σε όσους συναδέλφους διορίστηκαν το 2010 να κάνουν αίτηση για μετάθεση εντός 10 ημερών από την ψήφιση του νόμου.

Η ρύθμιση αυτή είναι μια πρώτη νίκη του συνδικαλιστικού κινήματος των εκπαιδευτικών απέναντι στην τιμωρητική διάταξη του νόμου 3848/2010. Οριστική λύση, όμως, θα δοθεί με την κατάργηση και της διετίας και την επαναφορά της ρύθμισης που ίσχυε, δηλαδή, δικαίωμα μετάθεσης μετά από ένα χρόνο παραμονής στην οργανική θέση. Γι΄ αυτό και το συνδικαλιστικό κίνημα πρέπει να συνεχίσει τον αγώνα με την ίδια αποφασιστικότητα για την κατάργηση και της διετίας.

Αναλυτικά η τροπολογία προβλέπει τα εξής:

«....... α) Στο πρώτο εδάφιο της παραγράφου 4 του άρθρου 4 και στο δεύτερο εδάφιο της παραγράφου 12 του άρθρου 9 του ν. 3848/2010 (Α΄ 71) η λέξη «τριών» αντικαθίσταται από τη λέξη «δύο». Στο δεύτερο εδάφιο της παραγράφου 4 του άρθρου 4 και στο τρίτο εδάφιο της παραγράφου 12 του άρθρου 9 του ίδιου νόμου, ύστερα από τη φράση «Ο τρίτος» προστίθεται η φράση «και ο τέταρτος» και η λέξη « μοριοδοτείται » αντικαθίσταται από τη λέξη « μοριοδοτούνται ».
β) Από το πρώτο εδάφιο της παραγράφου 1 του άρθρου 30 του ν. 3848/2010 απαλείφεται η φράση «Με την επιφύλαξη των διατάξεων της παραγράφου 4 του άρθρου 4 για τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς,».
γ) Οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που διορίστηκαν το έτος 2010 δύνανται κατά το σχολικό έτος 2011-2012 να υποβάλουν αίτηση μετάθεσης εντός δέκα ημερών από τη δημοσίευση του παρόντος νόμου, κατά παρέκκλιση της διάταξης της παραγράφου 2 του άρθρου 6 του π.δ. 50/1996 (Α΄ 45).

Τροποποιούμενες – καταργούμενες διατάξεις

1. Η παράγραφος 4 του άρθρου 4 του ν. 3848/2010 (Α΄ 71), η οποία τροποποιείται με την περίπτωση α) της παραγράφου 2 της τροπολογίας, έχει ως εξής:
«4. Ο χρόνος πραγματικής υπηρεσίας στη σχολική μονάδα της πρώτης τοποθέτησης μετά το διορισμό δεν μπορεί να είναι μικρότερος των τριών ετών. Ο τρίτος χρόνος της υπηρεσίας μοριοδοτείται με το διπλάσιο του αριθμού μονάδων μετάθεσης της σχολικής μονάδας όπου υπηρετεί ο νεοδιοριζόμενος. Κάθε διάταξη που ρυθμίζει το θέμα αυτό καταργείται.»

2. Η παράγραφος 12 του άρθρου 9 του ν. 3848/2010, η οποία επίσης τροποποιείται με την περίπτωση α) της παραγράφου 2 της τροπολογίας, έχει ως εξής:
«12. Μέχρι τη διενέργεια του πρώτου διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος νόμου, ο νεοδιοριζόμενος εκπαιδευτικός της πρωτοβάθμιας ή της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης τίθεται στη διάθεση της οικείας διεύθυνσης εκπαίδευσης και τοποθετείται προσωρινά με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση του οικείου περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου σε κενή θέση σχολικής μονάδας της περιοχής και οριστικά στο τέλος της πρώτης διετίας κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων εντός της ίδιας περιοχής, όπως ορίζεται στις οικείες διατάξεις. Ο χρόνος πραγματικής υπηρεσίας σε σχολική μονάδα της περιοχής της πρώτης τοποθέτησης μετά το διορισμό δεν μπορεί να είναι μικρότερος των τριών ετών. Ο τρίτος χρόνος της υπηρεσίας μοριοδοτείται με το διπλάσιο του αριθμού μονάδων μετάθεσης της σχολικής μονάδας όπου υπηρετεί ο νεοδιοριζόμενος....»

3. Η παράγραφος 1 του άρθρου 30 του ν. 3848/2010, η οποία τροποποιείται με την περίπτωση β) της παραγράφου 2 της τροπολογίας, έχει ως εξής:

«1. Με την επιφύλαξη των διατάξεων της παραγράφου 4 του άρθρου 4 για τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς, προϋπόθεση για τη μετάθεση εκπαιδευτικών είναι η πραγματική υπηρεσία δύο ετών στην κατεχόμενη οργανική θέση μέχρι την 31 η Αυγούστου του έτους κατά το οποίο πραγματοποιούνται οι μεταθέσεις. Κάθε διάταξη που ρυθμίζει διαφορετικά το θέμα αυτό καταργείται. Η υποχρέωση της διετούς πραγματικής υπηρεσίας που προβλέπεται στο πρώτο εδάφιο αφορά την οργανική θέση στην οποία θα μετατεθούν εκπαιδευτικοί, ύστερα από αίτηση τους, από το σχολικό έτος 2010-2011 και μετά...»

Δημήτρης Μπράτης

Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ: Ερώτηση στη Βουλή

Ποιος θα αναλάβει το κόστος των φωτοτυπιών , γιατί δεν έχουν ζητηθεί ευθύνες και πότε υπολογίζεται να ολοκληρωθεί η αποστολή των βιβλίων στα σχολεία;
Τα ερωτήματα αυτά θέτει προς την πολιτική ηγεσία του υπ. Παιδείας ο Βουλευτής της ΝΔ Μιχάλης Μπεκίρης , με ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή .


ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Παράταση θητείας μελών ΠΥΣΠΕ

Η θητεία των διορισμένων μελών των Περιφερειακών Υπηρεσιακών Συμβουλίων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Π.Υ.Σ.Π.Ε.) και των Περιφερειακών Υπηρεσιακών Συμβουλίων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Π.Υ.Σ.Δ.Ε.) που έχουν συγκροτηθεί σύμφωνα με τις διατάξεις των παραγράφων 8, 9, 10, 11 και 12 του άρθρου 47 του ν. 3848/2010 (Α΄ 71) παρατείνεται μέχρι την 31.12.2012.

Τα παραπάνω ορίζει Πράξη Νομοθετικού περιεχομένου της υπ. Παιδείας Αννας Διαμαντοπούλου.

πηγή: www.esos.gr

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012