«Είναι καλύτερο φυσικά να ξέρει κανείς έστω και πράγματα που δεν έχουν αξία, από το να μην ξέρει τίποτε.»
Σενέκας

Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2012

ΕΥΧΕΣ

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!



ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

9 εκ. ευρώ για την επισκευή και συντήρηση σχολικών κτιρίων-Η κατανομή κατά Δήμο

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Απόφαση με την οποία χρηματοδοτούνται οι Δήμοι με το ποσό των 9.000.000,00 €, για την επισκευή και συντήρηση σχολικών κτιρίων, σύμφωνα με τον επισυναπτόμενο πίνακα, υπέγραψε ο υπουργός Εσωτερικών Ευρ. Στυλιανίδης. Επισημαίνεται, ότι η κατανομή έγινε με
κριτήρια τον αριθμό των τμημάτων των σχολικών κτιρίων κατά 30% και των μαθητών κατά 70%, σύμφωνα με στοιχεία σχολικού έτους 2007-2008 της «Ελληνικής Στατιστικής Αρχής». Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε πως κατανέμονται στους Δήμους τα 9 εκ. ευρώ

Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012

Το σχέδιό τους είναι απλό…

Η χώρα αδιαμφισβήτητα διέρχεται την μεγαλύτερη -μετά την εθνική ήττα και καταστροφή της Σμύρνης- περίοδο. Για πολλούς και διάφορους λόγους, οι οποίοι εμπίπτουν κυρίως στην βαριά ασθενούσα και απολύτως ανεπαρκή πολιτική σκηνή, η Ελλάδα βρέθηκε στο μάτι του κυκλώνα και στοχοθετήθηκε αρχικά οικονομικά, ενώ στη συνέχεια –και πάλι λόγω παντελούς έλλειψης εθνικής ευθύνης των «διασωστών» της- άρχισε να κατακρημνίζεται σε όλους τους κρατικούς τομείς, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται συνθήκες κοινωνικής καταρράκωσης, ενώ έχουν αρχίσει να γίνονται ορατά –δια γυμνού οφθαλμού- τα τελευταία όρια, αυτά της απόλυτης φτώχειας και της πείνας…

Γιατί συνέβησαν, όμως, όλα αυτά στην Ελλάδα και δεν συνέβησαν σε άλλες χώρες, οι οποίες έχουν κατά πολύ μεγαλύτερα χρέη ως προς το εθνικό ακαθάριστο εθνικό τους προϊόν; 
Αν και οι λόγοι ήταν πολλοί, τολμούμε να πούμε πως συμπεριλαμβάνονται στα εξής:
Πρώτον, επειδή στην Ελλάδα υπήρξαν οι άριστες συνθήκες λόγω της διεφθαρμένης πολιτικής σκηνής, η οποία νομοθετώντας καταλλήλως και παραβιάζοντας ασύστοκα το Σύνταγμα της χώρας και τα πολιτικά και ανθρώπινα δικαιώματα των πολιτών, «κλαίουσα και οδυρόμενη» παρεχώρησε την εθνική ανεξαρτησία και κυριαρχία της Ελλάδας, μετατρέποντάς την σε έναν αποικιοκρατικής μορφής χώρο πλουτισμού όλων πλην των Ελλήνων.
Ο δεύτερος και ο σοβαρότερος λόγος για την οποίο στοχεύθηκε η Ελλάδα, ήταν ο άγνωστος και μη κυβερνητικά αναγνωρίσιμος –μέχρις εκείνη τη στιγμή- ορυκτός πλούτος της, για τον οποίο πλέον έχουν αρχίσει και μιλάνε όλοι, πλην των Ελλήνων πολιτικών…!

Το όλο σχέδιο το οποίο καταστρώθηκε και εφαρμόσθηκε (ελέω των ελληνόφωνων και πιθανότατα εκβιαζόμενων -για προσωπικές ή άλλες οικονομικές ατασθαλίες- πολιτικών) με ταχύτατους ρυθμούς, είχε μία σειρά από μετρήσιμους στόχους οι οποίοι αποσκοπούσαν στην δημιουργία αρνητικής αλλαγής της οικονομικής βάσης των πολιτών, προκειμένου να επιφορτίσουν την κοινωνία με πλήθος προβλημάτων για να ασχολείται και να μην επικεντρώσει στην μεγάλη κλοπή που σχεδιάστηκε, δηλαδή την υφαρπαγή (έναντι πινακίου φακής κυριολεκτικά) ενός τεράστιου ορυκτού –κυρίως ενεργειακού- πλούτου. 
Με απλά λόγια, μας φόρτωσαν με προβλήματα για να κάνουν οι ίδιοι ανενόχλητοι την «δουλειά» τους (περί κλοπής πρόκειται, αλλά στην πραγματικότητα η κλοπή είναι η δουλειά τους), με επιπρόσθετα υπερκέρδη λόγω της στοχευμένης τεράστιας μείωσης του κόστους εργασίας.
Όλα τα άλλα, είναι εφευρήματα, για να εντείνουν το σοκ στην κοινωνία, την οποία με αυτήν ακριβώς την μέθοδο κρατούν δέσμια, είτε μέσω των συνεχόμενων φορολογικών – ληστρικών επιβαρύνσεων, είτε με την βοήθεια των ΜΜΕ, που –όλως τυχαίως- δεν ασχολούνται με το «κυρίως πιάτο» των «δανειστών», δηλαδή τον ορυκτό ενεργειακό πλούτο.
Η προ ημερών δημοσίευση της Deutsche Bank, για το φυσικό αέριο της Ελλάδας (με ακριβές ποσό), μόνο μειδίαμα μπορεί να προκαλέσει σε εκείνους που γνωρίζουν πως όχι μόνο το ποσό δεν είναι ακριβές (αφού σε βάθος μερικών χρόνων δεν επαρκεί ούτε για τους τόκους των δανείων), αλλά αποτελεί μικρό μέρος της αλήθειας, η οποία έχει ήδη αποτυπωθεί σε ενεργειακούς χάρτες και αποκρύπτεται –με εκφράσεις περί «γραφικοτήτων»- επιμελέστατα από τον Ελληνικό λαό. 
Ευτυχώς, η Ελλάδα αυτή τη στιγμή (και σε βάθος αρκετών δεκαετιών) είναι μία από τις χώρες που φυσιολογικά θα έπρεπε να είναι πάρα πολύ πλούσια. 
Δυστυχώς, όμως, οι «διασώστες» της, αποφάσισαν πως είναι προτιμότερο να την πτωχεύσουν και να την ληστεύσουν, παρά να υπογράψουν μία εμπορική συμφωνία μεταξύ ίσων… 
Και την ευθύνη γι αυτό την φέρουν στο ακέραιο όσοι μετείχαν άμεσα ή έμμεσα στην διακυβέρνηση και στην γενικότερη διαχείριση της χώρας. 
Σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται ΟΛΑ τα σημερινά πολιτικά κόμματα, τα οποία προτίμησαν να διαχειρίζονται (με την μέθοδο της ποσόστωσης) την πολιτική τους πελατεία, παρά να ασχοληθούν με τον ορυκτό ενεργειακό πλούτο, που είχε στοχευθεί από τις μεγάλες και δυνατές χώρες της Ευρώπης και των ΗΠΑ.

Τελικά, το σχέδιό τους είναι απλό και εφαρμόζεται σήμερα με ταχύτατους ρυθμούς, προκειμένου να εξασφαλισθούν οι (παράνομες) υπογραφές αυτών που φέρονται να κυβερνούν την χώρα, προκειμένου αυτές οι (παράνομες) υπογραφές και συμφωνίες να χρησιμοποιηθούν ως «νομικό κώλυμα» για άμεση ή γρήγορη επαναφορά των δικαιωμάτων εξόρυξης στην Ελλάδα... 
Τώρα, το γιατί όλοι εμείς φερόμαστε σαν ηλίθιοι και ανεχόμαστε αυτά που μας συμβαίνουν, ναι, είναι κάτι που πρέπει να ερευνηθεί…
 
ΠΗΓΗ: http://kostasxan.blogspot.gr/2012/12/blog-post_9782.html

Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

Νομοσχέδιο στη Βουλή και για τις τρεις βαθμίδες εκπαίδευσης

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Κατατέθηκε σήμερα το απόγευμα απ΄τον υπουργό Κ. Αρβανιτόπουλο , προς ψήφιση στη Βουλή, το Σχέδιο Νόμου «Οργάνωση και Λειτουργία Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης και Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού
Προσανατολισμού και άλλες διατάξεις», το οποίο περιλαμβάνει τροπολογίες:
Α. Για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Ανοίξτε εδώ το Σχέδιο Νόμου και πηγαίνετε στο Αρθρο 39 - Σελίδα 168
Β. Τροπολογίες  για τα ΑΕΙ, αναγνώριση μαθημάτων , ΕΑΠ, διακριθέντες αθλητές, Ερευνα και ΑΔΙΠ σε πέντε άρθρα , το 34, 35 36, 37 και 38. Ανοίξτε εδώ το Σχέδιο Νόμου και πηγαίνετε στις σελίδες από 156 έως 168 . Για την ΑΔΙΠ στη σελίδα 174, άρθρο 42
Γ. Για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευσης Ανοίξτε εδώ το Σχέδιο Νόμου και πηγαίνετε στο Αρθρο 33 - Σελίδα 156
ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ESOS
Η τροπολογία για τις Μετεγγραφές δεν περιλαμβάνεται στο Σχέδιο Νόμου που κατατέθηκε  σήμερα στη Βουλή . Την ερχόμενη Τρίτη  αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή στο ίδιο Σχέδιο Νόμου.

Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
«Υπάρχει μία καχυποψία και η καχυποψία αυτή είναι εύλογη γιατί, δυστυχώς, και το εκπαιδευτικό σύστημα «μπολιάστηκε» σ' αυτό το πελατειακό σύστημα της κομματοκρατίας» είπε ο υπουργός παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος στη Βουλή κατά τη συζήτηση για τα προβλήματα της Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης και πρόσθεσε: «Υπάρχει ένας φόβος διότι λένε οι εκπαιδευτικοί ότι «αυτή η αξιολόγηση δεν θα γίνει με αδιάβλητα και αντικειμενικά κριτήρια, όταν έλθει σε εμάς, αλλά θα έλθουν κάποιοι να πάρουν κεφάλια αυτών οι οποίοι διαφωνούν με αυτά τα οποία λένε». Δεν είναι έτσι. Αυτό το οποίο πρέπει να γίνει είναι να χτίσουμε ένα συμβόλαιο εμπιστοσύνης με τους εκπαιδευτικούς».
Ο κ. ξεκαθάρισε ότι:
περισσότερα...............

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Η Προκήρυξη θέσεων των 13 Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Για την προκήρυξη κάνετε κλικ εδώ
Με απόφαση του υπουργού Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλου,προκηρύσσονται οι 13 θέσεις των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Για την πλήρωση των θέσεων μπορούν να υποβάλουν αιτήσεις οι μόνιμοι Εκπαιδευτικοί της Δημόσιας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με την σχετική προκήρυξη.
Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων είναι η Παρασκευή 14η Δεκεμβρίου.
Δικαίωμα συμμετοχής στη διαδικασία έχουν οι δημόσιοι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι έχουν:
α) πτυχίο Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή άλλο ισότιμο τίτλο της ημεδαπής ή αλλοδαπής,
β) δεκαπενταετή τουλάχιστον εκπαιδευτική υπηρεσία,
γ) σημαντικά επιστημονικά και διοικητικά προσόντα.
Δικαίωμα συμμετοχής στη διαδικασία έχουν και οι ήδη υπηρετούντες Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης.