«Είναι καλύτερο φυσικά να ξέρει κανείς έστω και πράγματα που δεν έχουν αξία, από το να μην ξέρει τίποτε.»
Σενέκας

Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

Δείτε τι ισχύει για το επίδομα θέρμανσης

Δείτε αναλυτικά πίνακες με όλες τις κλιματικές ζώνες και τα επιδοτούμενα ποσά ανά λίτρο πετρελαίου θέρμανσης. Στα 35 λεπτά το λίτρο
Η απόφαση με τα κριτήρια και τις διαδικασίες για τη χορήγηση του επιδόματος θέρμανσης στους δικαιούχους δόθηκε  στη δημοσιότητα από το υπουργείο Οικονομικών
Στην απόφαση προβλέπεται η αύξηση του επιδόματος θέρμανσης στα 35 λεπτά το λίτρο από 28 λεπτά πέρυσι και η προκαταβολή του 25% του ποσού στους δικαιούχους. Παράλληλα περιγράφονται τα βήματα για την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης καταβολής του είτε από φορολογούμενους που διαμένουν σε μονοκατοικίες είτε από τους διαχειριστές των πολυκατοικιών. Το επίδομα θα καταβάλλεται εντός 20 ημερών από την υποβολή των δικαιολογητικών.
 
Αναλυτικά ΕΔΩ

Είμαι δασκάλα και σήμερα είχα πένθος...

Από  http://www.alfavita.gr [Λάβαμε και δημοσιεύουμε το παρακάτω σχόλιο]

Είμαι δασκάλα και σήμερα είχα πένθος.
Πένθος που στο δρόμο έπρεπε να περπατήσω 5 χιλιόμετρα για να περάσω στην απέναντι όχθη.
Πένθος που οι περισσότεροι Έλληνες (δε λέω μαθητές, έλεος πια με το να κατηγορούμε τη νεολαία) δεν γνώριζαν ότι ο Μεταξάς ήταν ένας Έλληνας δικτάτορας.
Πένθος που πληρώνομαι 1.5 ευρώ την ώρα με τρία πτυχία, με προσωπικά έξοδα για τη δουλειά μου και με μηδέν αναγνώριση από την κοινωνία η οποία θεωρεί το δάσκαλο “μπας-κλας”.
Πένθος που στο σχολείο ακόμα δίνουν επαίνους για το 10 και το 20.
Και όχι επαίνους για ένα όμορφο έργο τέχνης, ένα ωραίο τραγούδι, μία δύσκολη λύση σε ένα πρόβλημα.
Πένθος που και φέτος δείξαμε την ξενοφοβία και το ρατσισμό μας.
Πένθος που ένα κορίτσι σε αναπηρικό καροτσάκι δεν μπορούσε να ανέβει στο πεζοδρόμιο.
Πένθος που αντί να σπάσουμε τα κιγκλιδώματα και την αστυνομοκρατία τα διατηρήσαμε.
Έτσι, αυτά τα κιγκλιδώματα, αύριο δεν θα χρειαστεί να τα χτίσουν ξανά.
Ούτε και σήμερα τα χρειάζονταν.
Γιατί τα κιγκλιδώματα τα έχουν χτίσει μέσα στη συνείδησή μας.
Του χρόνου, λοιπόν, όχι κιγκλιδώματα.
Όχι για τη χάρη της δημοκρατίας.
Όχι γι αυτήν.
Μα γιατί είμαστε κιόλας νεκροί.
Μ.Μ.

Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

"ΟΧΙ"







          

Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

Νόμιμο αλλά με δεκάδες παρατηρήσεις το Π.Δ για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Νόμιμο κρίθηκε από το Συμβούλιο της Επικρατείας το Σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αλλά στη Γνωμοδότηση καταγράφονται 67 παρατηρήσεις που αναφέρονται σε κενά , παραλήψεις διατάξεις που έρχονται σε αντίθεση κλπ
Το ανώτατος δικαστήριο κάνει παρατηρήσεις όπως:
 http://www.esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/nomimo-alla-dekades-parathrhseis-pd-ajiologisi-ekpaideytikon 

Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Ψηφίστηκαν οι τροπολογίες του Υπουργείου Παιδείας από τη Βουλή για έλεγχο ωραρίου εκπαιδευτικών, αργία υπαλλήλων ΑΕΙ, κ.λπ.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Δεκτές ,κατά πλειοψηφία, έγιναν στην Ολομέλεια τις Βουλής, οι τροπολογίες του υπουργείου Παιδείας σχετικά με την αργία των διοικητικών υπαλλήλων των ΑΕΙ, τον έλεγχο του ωραρίου των εκπαιδευτικών κλπ.
Επί των  τροπολογιών:
«ΝΑΙ» ψήφισαν 149 Βουλευτές.
«ΟΧΙ» ψήφισαν 120 Βουλευτέ
ς.
Ειδικότερα οι τροπολογίες ορίζουν τα εξής:

Βιβλίο Παρουσίας Προσωπικού και Ατομικό Δελτίο Παρουσίας Προσωπικού και άλλες διατάξεις
1. Ο Διευθυντής κάθε σχολικής μονάδας και ο προϊστάμενος κάθε άλλης υπηρεσιακής μονάδας του ΥΠΑΙΘ είναι αρμόδιος και υπεύθυνος για την καθημερινή τήρηση και σύνταξη «Βιβλίου Παρουσίας Προσωπικού» (Β.Π.Π.) για τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Δημόσιας Εκπαίδευσης που απασχολούνται με οποιαδήποτε φύσεως σχέση σε αυτή. Το εκπαιδευτικό προσωπικό της σχολικής ή υπηρεσιακής μονάδας είναι υπεύθυνο για την καθημερινή τήρηση και σύνταξη του «Ατομικού Δελτίου Παρουσίας Προσωπικού» (Α.Δ.Π.Π.).
2. Στο Β.Π.Π. και Α.Δ.Π.Π. αναγράφονται ιδίως τα ακόλουθα στοιχεία : ημερομηνία και χρονολογία, ονοματεπώνυμο εκπαιδευτικού, ωράριο εργασίας (ώρα άφιξης και ώρα αναχώρησης), οι απόντες εκπαιδευτικοί, είδος απουσίας (ολιγόωρη ή ολοήμερη) καθώς και κάθε άλλο αναγκαίο στοιχείο.
3. Σε καθημερινή βάση, από τον Διευθυντή ή προϊστάμενο της σχολικής ή υπηρεσιακής μονάδας και με ευθύνη του, τα στοιχεία του Β.Π.Π. καταχωρούνται ηλεκτρονικά σε ειδικά διαμορφωμένο πληροφοριακό σύστημα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
4. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων ρυθμίζεται η δημιουργία του ιστοχώρου φιλοξενίας του πληροφοριακού συστήματος, ο τρόπος πρόσβασης σε αυτό, ο τρόπος λειτουργίας αυτού, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος άρθρου.
5. Η εξάντληση των ωρών του υποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Δημόσιας Εκπαίδευσης πραγματοποιείται σε μια (1) έως και πέντε (5) όμορες σχολικές μονάδες, με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης που εκδίδεται ύστερα από γνώμη του οικείου Υπηρεσιακού Συμβουλίου.
6. Οι εκπαιδευτικοί που δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους διδακτικό ωράριο μπορούν να απασχολούνται μέχρι και της συμπληρώσεως του υποχρεωτικού τους διδακτικού ωραρίου : α) σε ενδοσχολικές δραστηριότητες, όπως είναι η ενισχυτική διδασκαλία, η πρόσθετη διδακτική στήριξη, η ενίσχυση της γλωσσομάθειας, οι αθλητικές, πολιτιστικές και καλλιτεχνικές δραστηριότητες και β) σε υπηρεσίες διοίκησης της εκπαίδευσης, στο σχολείο που υπηρετούν ή σε άλλο σχολείο όμορο αυτού. Η ανωτέρω απασχόληση καθορίζεται με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, η οποία εκδίδεται μετά από γνώμη του οικείου ΑΠΥΣΠΕ, ΑΠΥΣΔΕ. Η, κατά το προηγούμενο εδάφιο, απασχόληση θεωρείται ως χρόνος άσκησης διδακτικού έργου, με όλες τις απορρέουσες από αυτό συνέπειες.
7. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων ρυθμίζεται κάθε ζήτημα για την εφαρμογή των διατάξεων της παρούσας παραγράφου.
περισσότερα......

Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ (άδειες - πειθαρχικό δίκαιο)

Κατατέθηκε στη Βουλή το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης (άδειες, πειθαρχικό δίκαιο) 

Δείτε εδώ το σχέδιο νόμου  

http://www.gdimitrakopoulos.gr  

Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

Τροπολογία για χιλιάδες απολύσεις

Το υπουργείο Παιδείας εξαγγέλλει οργανικές θέσεις ανά σχολική μονάδα ταυτίζοντας έτσι την τύχη καθηγητών και δασκάλων με την πορεία του σχολείου. Αν για παράδειγμα μειωθούν τα τμήματα, τότε αυτομάτως ο εκπαιδευτικός μπαίνει σε διαθεσιμότητα

Με τη ρύθμιση διευκολύνεται ο στόχος για μείωση του μισθολογικού κόστους και νομιμοποιείται να γίνει η σχολική μονάδα ανταγωνιστική ζούγκλα

Του Χρήστου Κάτσικα

Διαβάστε τη συνέχεια.......ΕΔΩ

Ολόκληρη η τροπολογία για το ωράριο των εκπαιδευτικών, τις τοποθετήσεις αναπληρωτών, αποσπάσεις (11/10)

Δείτε εδώ ολόκληρη την τροπολογία

http://www.gdimitrakopoulos.gr/

Τι προβλέπει το σχέδιο του Υ.ΠΑΙ.Θ. για τις οργανικές θέσεις


Δείτε εδώ το σχέδιο

http://www.gdimitrakopoulos.gr/ 

Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Ξέσπασε σκληρή κόντρα της ΠΔΕ Ηπείρου ΔΑΚΕ ΔΕ Ιωαννίνων

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr

«Η τοποθέτησή μου στη θέση της Διευθύντριας ΠΔΕ έγινε από την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και όχι από την τοπική ηγεσία της συνδικαλιστικής σας παράταξης».


Σκληρή κόντρα ξέσπασε μεταξύ της Περιφ. Διευθύντριας Ηπείρου Δώρας Χουλιάρα και της ΔΑΚΕ ΔΕ Ιωαννίνων.
Η ΔΑΚΕ με ανοιχτή επιστολή  ζήτησε την παραίτηση της κ. Χουλιάρα  την οποία μεταξύ άλλων κατηγορεί ότι της ανατέθηκε η ευθύνη της Εκπ/σης στην Ήπειρο λόγω της τρικομματικής κυβέρνησης και της γνωστής ποσόστωσης.
Η κ. Χουλιάρα σήμερα απάντησε εγγράφως «Η τοποθέτησή μου στη θέση της Διευθύντριας ΠΔΕ έγινε από την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και όχι από την τοπική ηγεσία της συνδικαλιστικής σας παράταξης».
Η Διευθύντρια της ΠΔΕ τονίζει επίσης  η κριτική που ασκεί η ΔΑΚΕ στο πρόσωπο της  δεν είναι αντικειμενική  αντικειμενική   και ότι αυτή  αποτελεί προσχηματικό λόγο, και είναι παραταξιακή με κίνητρα καθαρά πολιτικά  «με στόχο  την παραίτησή μου».
Ειδικότερα  διαβάστε παρακάτω την απάντηση της κ. Χουλιάρα και την ανοικτη επιστολή της ΔΑΚΕ ΔΕ Ιωαννίνων: 


http://esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/xespase-skliri-kontra-pde-hpeiroy-dake-de-ioanninon