«Είναι καλύτερο φυσικά να ξέρει κανείς έστω και πράγματα που δεν έχουν αξία, από το να μην ξέρει τίποτε.»
Σενέκας

Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ...

Ανώνυμος είπε...

1. Δεν παίρνει κανείς μαζί του κινητό τηλέφωνο, σημειώσεις, τσάντες κλπ. Τα αφήνει στην αίθουσα του ΠΥΣΠΕ.

2. Να είστε χαλαροί και όχι αγχωμένοι. Ποιο πολύ μετράει το αν η απάντησή σου είναι συγκροτημένη και όχι αν είναι η μία και μοναδική σωστή (που για τα περισσότερα θέματα δεν υπάρχει). Αυτονόητο είναι ότι το πλαίσιο της απάντησης είναι συγκεκριμένο.

3. Συνήθως η μελέτη περίπτωσης περιγράφει απλώς μια κατάσταση, χωρίς ερώτηση. Αυτό γράφει το θέμα που παίρνεις. Όταν επιστρέψεις, μετά το 5λεπτο-10λεπτο, αφού σου διαβάσουν το θέμα σου κάνουν μια ερώτηση που δεν υπήρχε στην εκφώνηση. π.χ. "Ποιες συνέπειες έχει αυτό στην εκπαιδευτική διαδικασία;"

4. Μετά την απάντησή σου ακολουθεί άλλη ερώτηση από άλλο μέλος του συμβουλίου, η οποία είναι συνήθως παγίδα και θέλει εύστροφη απάντηση. π.χ. αν πεις ότι ένας άριστος μαθητής θα το κατανοήσει, θα σε ρωτήσει: "Δηλαδή αυτή η παρέμβαση μπορεί να γίνει μόνο στους καλούς μαθητές; Οι υπόλοιποι δεν μπορούν να το κατανοήσουν;". Χρειάζεται ετοιμότητα για άμεση (και σωστή) απάντηση.

5. Δώστε σημασία στη γενική σας εικόνα. Να είστε χαλαροί, άνετοι, να αποπνέετε σιγουριά και αυτοπεποίθηση για τις απόψεις σας.

6. Προσέξτε και την εμφάνισή σας! Ούτε κουστουμάκι και γραβατούλα ούτε σαγιονάρα.

7 Ιουλίου 2011 11:04 μ.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: