«Είναι καλύτερο φυσικά να ξέρει κανείς έστω και πράγματα που δεν έχουν αξία, από το να μην ξέρει τίποτε.»
Σενέκας

Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Σχετικά με τις αποσπάσεις

Τι είναι τα παιδιά μου, αποσκευές να τις πηγαινοφέρνω;

Είμαι εκπαιδευτικός ΠΕ60 και ζητούσα απόσπαση στο ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων.

Εκτός του ότι δεν αποσπάστηκα, αναρωτιέμαι αν η ανακοίνωση  'υποβολή ενστάσεων' ευσταθεί στην περίπτωσή μου, όταν στα Γιάννενα δεν αποσπάστηκε νηπιαγωγός ,παρά μόνο κατα προτεραιότητα.[2 νομίζω].
Είμαι σίγουρη ότι β΄ φάση αποσπάσεων δε θα γίνει , εκτός κι αν εχουν αφήσει απ' έξω -επίτηδες-κάποιους να τους βολέψουν κι αυτους και να μας βάλουν πάλι στην ίδια αγωνία.Κι ενω οι αιρετοίτου ΚΥΣΔΕ βγήκαν κι ενημέρωσαν τους συναδελφους για την -προφορική έστω δέσμευση για΄- β΄ φαση αποσπάσεων, οι του ΠΥΣΠΕ που είναι;
Τους έχω στειλει mail αλλά βούβα.
Κρυβονται;
Άς μου απαντήσουν τι θα απογίνουν μόνα τους στα Γιάννινα 2 παιδιά [1 ανήλικο κι ένα με αναπηρία ] με μια γιαγιά με βαρύ και δυσίατο νόσημα ,αν εγώ είμαι 500 χιλ. μακρυά;
Τι είναι αποσκευές να τις πηγαινοφέρνω;
Το ότι μας καταλαβαίνουν όλοι, δεν θα μου δώσει τα ναύλα μου, ουτε την ηρεμία μου. Αλήθεια έχουν καταλάβει ότι ο ελληνικός λαός τους ψήφισε για να τον υπηρετούν κι όχι για να τους υπηρετεί;
Τα 17 κενά που ανακοινώθηκαν στα Γιάννενα γιατί τα ζήτησαν; Τώρα να ενημερώσουν οι αιρετοί τους συναδέλφους. 
Γιατί στις επόμενες εκλογές θα ψηφιζουν μόνοι τους ,τους εαυτούς τους. Τέλος ας μας πουν οι της ΔΟΕ αν καλυπτόμαστε νομικά να ξεκινήσουμε οποιαδήποτε ενέργεια εναντίον όλων αυτών που μας θίγουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: